lørdag 1. desember 2012

Min adventsstake


Å hei, hvor dagene går! Hvor blir de egentlig av? Det har vært full fart med juleshopping og forberedelser til årets julebordsunderholdning hele denne uken, så det har vært lite tid til blogging. Men i morgen står testen, håper virkelig det går bra.

Siden morgendagen også blir travel, satte jeg sammen en liten adventsstake nå i kveld. 


Som dere ser er det fire lys i en gammel brødform. Konglene har verdens beste jente plukket til mammaen sin, og rundt er det granbarkvister med en liten lyslenke fra IKEA. Nummerskiltene er festet med knappenåler som er klippet litt kortere. Alt av ting som er brukt hadde jeg fra før, og forsøker å variere litt hvert år. På grunn av konglene, går jeg aldri fra adventsstaken ubevoktet. Håper alle sammen tenker over dette i en tid av året som topper statistikken for husbranner. 



Det gamle bilde bak, fant jeg sammen med to andre i en rull på gulvet på en bruktbutikk jeg var på for lenge siden. De var så utrolig søte og fikk de for bare 15 kroner. Inntil jeg finner en bedre ramme, får de stå i disse hvite fra IKEA.



Det var det for i kveld/natt. I morgen skal jeg hente et lite oppussingsobjek. Bilder kommer :D
Ha en god natt og en flott helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...