onsdag 19. desember 2012

Juleforberedelser


Nå er det virkelig ikke lenge til jul, og her i huset går det så det griner etter. Har "spart" på juleforberedelsene siden jeg skulle ha ferie denne uken. Det krever nå at jeg er ekstra effektiv, og her går det virkelig unna. Har blant annet kjøpt og hengt opp nye julegardiner til den ene stuen. Hadde egentlig planer om å sy mine egne, men da jeg fant disse så jeg mitt snitt til å jukse litt. De var helt etter min smak, tidssparende siden de var ferdigsydde og ikke minst var de billige. "Bare" 149,- kroner på Europris. Hva synes du?












Julestjerner er kommet i hus og nå er også julegavene ferdig innkjøpt. Ønsket å pakke alle inn selv i år, og jammen tar det tid. Masse rot blir det også. Hele stuegulvet mitt er fylt med gaver, papir, gavebånd og plastikkposer.






























Men det er greit med litt rot da jeg er sikker på at det er "shinet" om et par dager. Litt rot må til for da blir det så bra etterpå ;)

Nå er det bare baking igjen. Det gleder jeg meg til. Skal prøve mye nytt i år. Kommer sikkert tilbake til dette :D 




2 kommentarer:


  1. Jeg vedder på at dine egne selvsydde gardiner ville ha vært like fine, om ikke finere:) Men disse passet veldig godt, så er fint å kunne spare litt tid på noen områder rett før jul;)

    Og jeg synes det er morsomt at du prøver å "rote" litt slik at vi andre som titter innom deg ikke får så dårlig samvittighet, men du HAR det ganske fint hjemme, noe du skal være stolt av:) hihi :D


    Maria:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære Maria :D Ingen problem å blogge når jeg får så fin tilbakemelding!

      Cecilie

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...