tirsdag 11. desember 2012

Adventsstjerner


Som mange andre i bloggeland har også jeg lyst til å dele adventsstjernen min. Faktisk har jeg to, begge kjøpt for mange år siden. Den ene henger nede i TV-stuen......




....og den andre henger på barnerommet til stor glede for jenta mi.




























Og til slutt må jeg innrømme at jeg har startet nok et "lite" maleprosjekt. Har egentlig nok på "må gjøres før jul"-listen, men hadde virkelig lyst til å få dette ferdig. Nå håper jeg bare malingen tørker i rekordfart. Et strøk grunning og to strøk maling tar jo sin tid. Mer sier jeg ikke, bilder kommer når det er ferdig ;)


























1 kommentar:


  1. Jeg gleder meg allerede:) Blir alltid like glad hver gang du oppdaterer bloggen din selv om jeg også kan forstå at du har masse å gjøre!!! :D

    Og jeg er utrolig inspirert, ...må bare finne tid til å sette igang selv istedenfor å lese bloggen din og bruke tid på dilldall... hihi:)

    Jeg synes barnestjernen var utrolig perfekt på rommet til jentungen din, så utrolig søt og nusselig. Mens den andre stjernen virket mere "voksen". Tenk, nøyaktig 2 uker igjen til jul!!!! :O


    Klem, Maria:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...