fredag 12. oktober 2012

Pakke i posten

 
 
 
I dag fikk jeg pakke i posten :D
Nettshopping er en fantastisk fin ting.
 
Har siden vi flyttet inn sett etter en toalettpapirholder som passer inn på det rosa badet mitt. Det ble en liten utfordring. Det er mye å velge i på markedet, men jeg ville ha en med riktig utseende som var liten, hvit og i smijern. Valget falt til slutt på en jeg fant på amerikansk ebay. Her finnes et enormt utvalg av alt man måtte trenge, stort sett til komiske priser. Passer du på å handle for under 200 kroner slipper du også toll på de fleste varer. Har handlet der en del ganger, og med noen forhåndsregler går det helt fint. Har aldri vært utsatt for svindel til dags dato, bank i bordet :D



Den var akkurat så liten og søt som jeg hadde håpet.



Slitte detaljer.






 

Nevnte dette forestående kjøpe til noen kollega på jobb. Det resulterte i en høyst engasjert diskusjon om hvilken vei kanten på dopapiret skulle henge. Ut (som er det riktige;) eller inn mot veggen. Så til damene på jobb, og alle dere andre som har en mening om denne svært så viktige avgjørelsen, sånn skal det henge!!!!!!! 

 
 
Ha en riktig god helg
 
 
 


1 kommentar:

  1. Nei! Det skal henge andre veien. Punktm.
    :) Men den var FIN:)
    Vivi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...