onsdag 3. oktober 2012

Vegguret er ferdig

God kveld i stua :D
 
Nå har jeg malt tre dager til ende. Blir så utrolig ivrig, men så var det noe med at det skulle tørke mellom strøkene også :o( Men nå er "tørketiden" over og jeg gleder meg til å vise dere prosjektet mitt.


Slik så det ut
FØR
 


I utgangspunktet et flott ur, men det hadde noen "riper i lakken".........
 
............ og urverket har sett bedre dager. Hadde store planer for kassen før jeg kjøpte det, og ønsker ikke å bruke penger på å få uret fikset.
      


Først skrudde jeg av alle løs deler som selve uret, hengsler, lås, oppheng osv.
Går fint å male med smådelene på, men selve malingen går så mye raskere
når du slipper å male rundt de.


 



Kassen ble først vasket i salmiakkvann, grunnet og malt med to strøk maling.
 
 
 
Hylle har jeg ganske enkelt laget ved å bare sette i dette brettet/kakefatet.
        
 
 
 
ETTER:
Advarsel, her kommer et aldri så lite bilderas!
 
 
 



 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Herlighet så flott det ble ! Du er superkreativ :) Hege

    SvarSlett
  2. :) Nydelig! - GOD HELG!
    Vivi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...