søndag 16. september 2012

Utekiste

 
Jeg har i flere år hatt en brun kiste godt gjemt på boden. Har lurt på hva jeg kan bruke den til da jeg ikke synes den er så pen. Den gang den var ny, beiset jeg den i en farge jeg syntes var fin på den tiden. Ting har forandret seg og benken skal nå få en makeover.
 
På trappen ned til hagen er det et fint lite overbygg, samt muligheten til en hyggelig liten "kosekrok". Tok derfor turen til Bygger'n og kjøpte maling.
 
 
Før
 
 
 
Kisten har stor oppbevaringsplass. Planen er derfor å male den med utemaling og bruke den til hageputer og utetekstiler om sommeren. Eventuelt blir det vel også noen uteleker da det er en kjent sak at det blåser mye her. Nevner bare sånn raskt at vi allerede har "luftet" trampolinen litt og vært på hagemøbeljakt et par ganger ;D
 





Benken ble plassert ute og malt med en dus grønnfarge (vårgrønn). Prinsessen hjelper villig til :D
 
 
 




Etter


 

 
 
 
 
 
Da solen gløttet frem i noen minutter, hentet jeg noen flotte puter fra Princess,........
 
 
 
 
.....et ullpledd, en god bok og en kaffekopp, så nå er bildet komplett. Ja, for i bloggeland både leser jeg bøker og drikker kaffe :D
 
 
 
 
 
 
 
Margerittene synger på siste verset, men de får stå til siste blomst for å minne om det lille vi har hatt av sommer i år.
 
 
 
 
 
 
Håper dere liker bildene :D
Vi blogges
:D
 
 

1 kommentar:

  1. Kjempesmart! - Og en tanke finere en plast-pute-kassene.... Jeg vil også være kreativ,- (OG ha gnist til å GJØRE ting!) ... Og så MÅ du få bloggen din ut i verden,- så ALLE får se hvor fin den er:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...