søndag 30. september 2012

Endelig loppis

God morgen du som leser dette :D
 
I går var jeg en tur på brukthandelen et lite stykke herfra. Så lenge siden sist, så hadde jo nesten sommerfugler i magen når jeg nærmet meg, he he :D Dro faktisk hovedsakelig for å donere noe jeg ikke hadde bruk for lengre, men hadde jo en liten misstanke om at det kunne bli med meg noen skatter hjem også ;) Og jeg fant jeg fant........
 
....disse flotte fatene. Nå har jeg snart tatt farvel med alt av ny-motens tallerkener, og erstattet de med disse flotte i elfenbens hvit. Hadde noen fra før så det var fint å kunne supplere. Det er både gamle tallerkener fra Egersund og Stavanger Flint, samt noen fra Frankrike. Dog de ikke er fra samme fabrikant, passer de godt sammen i farge og størrelse. Det er ikke noe mønster, så de går fint i oppvaskmaskinen også. Er meget forsiktig med oppvaskmaskinen på gammelt porselen, men dette er til hverdags og har gått fint til nå :D
 
 
 
 
Men det største funnet var dette flotte vegguret i tre. Hoppet av glede da jeg fant det.
 
 
 
 
Det har mange flotte detaljer og ikke minst slipet glass i døra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Urverket har ukjent tilstand, men skal ikke ha det uansett så det gjorde ingen ting. Fikk det bare billigere av den grunn :D
 
 
 
Er allerede i full gang med makeovern, flere bilder kommer snart når prosjektet er ferdig.
 
Ha en fortsatt fin søndag.
Blogges
:D
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...