fredag 22. juni 2012

Skeptisk

PANG!!!!!!!!! sa det, så skjedde det 1000 ting samtidig. Flyttingen er godt i gang, og det er kaos med esker og bokser over alt. Badeprosjektet mitt nærmer seg også slutten, med alt det innebærer. Ikke at jeg skylder på håndverkerne, men jeg burde vært der hele tiden mens de jobbet. Hadde en klar plan i hodet mitt, og trodde jeg hadde klart å formidle det videre. Når jeg så kom tilbake etter jobb og ser ting som IKKE var med i planene, steg stressnivået mitt til himmels. Ikke bare bare dette, det er sikkert og vist !!!!!!!!!!!

Hvorfor har jeg et stort hull i badeveggen min?



Hvem skal demontere uttaket til vaskemaskinen når jeg skal ha list i hjørnet?


Skal jeg se en annen vei hver gang jeg skal slå på lyset for å unngå å se skaden ?


Hvorfor sitter ikke servanten fast i servantskapet? Litt silikonkliss tror jeg ikke hjelper!


Har ikke dette toalettet sneket seg litt ut til venstre på kassen?


Hvor lurt var det at jeg fikk matt maling til lister og spikerhull når veggene var malt med glansmaling?


Forsyner jeg hele nabolaget med strøm eller?


Hadde jeg  hatt masse erfaring kunne jeg sikkert vært føre var, men så har jeg ikke det da. En kombinasjon av stress, faktumet at jeg har brukt syyyyykt masse penger på badet og at alt ikke ble som jeg hadde håpet, fikk meg til å se ut som sinnataggen et øyeblikk.

Ser ut som jeg må fokusere på det positive for å få det til. Noe kan sikkert skjules, og når alt kommer på plass av stæsj og ting og tang, håper jeg at det blir koselig uansett. Fint jeg hadde en blogg nå for å spy ut frustrasjonen min, takk for det :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...