tirsdag 14. januar 2014

Nye gardiner

Heldige meg fikk gavekort i julegave. I kjent stil "brenner" slike ting i lommene mine, og jeg fant ganske raskt veien til en butikk der det kunne brukes. Har lenge ønsket meg nye gardiner som passet til min nye stue, men ikke helt funnet økonomien til det. Men da jeg hadde både gavekort og snublet inn på gardinsalg med 40%, var handlingens time kommet. 







Disse var enkle og lette og slipper igjennom masse lys. Det gjør seg når det omsider ble noe som lignet på vinter ute. Fortsatt mangler vi snø, men det er ihvertfall kaldt og klarvær. Da klager ikke jeg.




Gardinene er kjøpt på Princess og heter Sandra. Hefter de opp på sidene med et enkelt perlebånd.




Litt enkelt pynt med noen gamle flasker. Interiørbladene ligger lett tilgjengelig i en gammel kasse.












2 kommentarer:

  1. Så bra at du ikke er blant dem som venter så lenge at gavekortene går ut før de blir brukt. Fine gardiner også.

    IMPONERENDE kavalkade under her, skal si det har gått unna med flotte prosjekter i løpet av 2013. Og stilig klokke, den hadde jeg ikke fått med meg før. (",)

    SvarSlett
  2. Grattis med nye gardiner. Ingen ting er som salg, attpåtil med gavekort. Det er gøy.
    Gardinene passer godt til stilen i huset og det er godt at de slipper lys inn.
    Virkelig ett godt kjøp.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...