tirsdag 24. desember 2013

Kom til fest.......

....... for bordet er dekket. 



I år er jeg helt forelsket i det røde og naturlige. 






Jeg har dekket på med en heklet duk som bordbrikke, mitt kjære servise av typen "Grønn Marie" og linservietter med brodering.




Ellers finnes både nøtter, sopp (årets fra Nille) og granbar. 




 Samt et og annet eple.




Lysestakene skulle de ha 100,- kroner stykke for på en av de lokale interiørbutikkene. Det ble derfor straka vegen til nærmeste bruktbutikk for å kjøpe noen i messing som jeg har spraylakkert. Det ble akkurat like bra og ca 350,- kroner billigere .)



Kassen på toppen er en ombygd margarinkasse jeg fant på låven. Den var brukt som spikereske, men har nå fått komme inn i varmen sammen med to emaljerte kopper med lys i. 



På kjøkkenet har jeg også fått opp et lite stemningslys.




 Jammen har jeg ikke fått opp litt lys ute også. Ikke noe som minner om hvit jul her i gården, men med en liten lyslenke blir det litt julestemning likevel. 




Noen små lykter med med vanlig telys i danner en mini-allé til gjestene kommer.





 Goooooood jul til deg og dine
:D





<3
<3
<3
<3



2 kommentarer:

  1. Herlig julestemning i ditt kjøkken.
    Utrolig koselig med lysene langs veien ute også.
    Ønsker deg en riktig god jul.
    Kos deg masse.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Så fint du har det! (",)
    Riktig god jul! Jeg ser fram til å følge deg også neste år.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...