mandag 9. september 2013

Grønn maling


Grønt er blitt grønt og jeg har endelig klart å velge farge til kjøkkenet. Det måtte hele 6 malingsprøver til før jeg gradvis fant fargen som til slutt ble valgt. Rommet er lite og det er sparsomt med lys. Det førte til at fargen jeg valgte i butikken ble helt annerledes når jeg kom hjem. Men nå er det gjort og jeg allerede begynt å male veggene.




Det er litt vanskelig å gjengi fargen 100% da både kamera og datamaskin gjør sitt. Uansett, jeg ble heldigvis fornøyd med fargen jeg valgte (også etter den kom på veggen) til tross av at jeg har vært så usikker. Grønt har alltid vært min farge og nå har jeg endelig fått et grønt kjøkken som jeg har drømt om :)




Kjøkkenet er fortsatt ikke helt ferdig som du ser, men det nærmer seg med stormskritt. Nå er det listverk og fronter neste, så skal jeg komme med et stor FØR vs. ETTER -innlegg. Håper du henger med ;) 






5 kommentarer:

  1. Det er alltid vanskelig å velge farger, og ikke minst få den riktig. Lys er vanskelige greier... Dette ser lovende ut, i alle fall!

    SvarSlett
  2. Nydelig farge! Vi har malt ett av soverommene i den fargen, eller iallfall noe lignende. Syntes det fikk så koselig og gammelt preg med en gang :)

    *Hilde*

    SvarSlett
  3. Legger meg forresten til som følger :) Her var mye fint å følge med på :)

    *Hilde*

    SvarSlett
  4. Fin grønn-farge:) Husker du fargekoden?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fargekoden er S0502-G20y med glans 40 :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...