lørdag 24. august 2013

Små gleder i rotet


Nå stormer det som verst med oppussing her i huset. Har ikke kjøkken for tiden og hele huset står på halv tolv. Da søker jeg tilflukt i bloggen og gleder meg til det hele er over :)

For noen dager siden fant jeg noe jeg har sett etter lenge:




Hadde fra før av et vaskestell med stativ som jeg ønsket meg såpeskål til. Trodde det skulle bli en smal sak å finne, men har først nå funnet et som passer. Kjøp og salg på Facebook er jammen snedig. Nå er settet komplett :)





Vil du se det nye kjøkkenet mitt? Her er det:





Riktig nok i ca 10.000 umonterte deler, men uansett et kjøkken. Nyplukket fra hyllene på IKEA. Fikk plass for hele rukla i lånt bil ved hjelp av fantastiske Hege :D Litt uvirkelig at dette er kjøkkenet mitt, men det skal bli helt fantastisk å få det opp. Begynner å bli litt kjedelig med bare brødmat til alle måltid.

Og når man er på Trondheimstur er det ihvertfall på mine turer HELT nødvendig å stoppe på Bruktbo, både i Levanger og Stjørdal. Denne gangen fant jeg et lekkert bilde som allerede har kommet opp på veggen. Er godt å se på noe annet enn bare esker og rot i et lite øyeblikk.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...