onsdag 29. mai 2013

DIY vimpelrekke


Heisann :D

Nå skal jeg vise dere hva jeg har laget i dag. "Man tager hvad man haver", det vil si en bit med voksduk og en saks. Så klippet jeg ut masse trekanter i passe størrelse.



 To og to ble limt sammen med tekstillim samtidig som jeg la en tråd gå gjennom.




Å vips så hadde jeg en flott vimpelrekke til lekehuset på 1-2-3. Billig og enkel pynt gjort i en fei :D







Siden vimplene skulle henge ute, syntes jeg det var greit å bruke voksduk. Jeg har virkelig ikke tenkt å springe ut og inn med denne hver gang det kommer en regnskur, så denne passer meg perfekt. Denne blir hverken pjuskete når den blir våt eller krøller seg. "jättebra" som svenskene sier :D












I dag har det vært 25 grader her og plenen som ble klippet for bare en uke siden ser ut som en villmark. Men da løfter jeg bare blikket og titter i stede opp på kirsebærtrærne som ser ut som de har snø på. På siste blogginnlegg tok jeg bilde av den eneste blomsten som var utsprungen, og nå er hele treet fylt med hvitt. Bare elsker slikt vær !! :D









3 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG:)
    SÅ LURT
    VELDIG KOSELIGT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg. Måtte sette meg og lese litt i gamle innlegg også, kommer garantert tilbake. Ønsker deg en flott dag :-) Pam

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så flott hytte og vimpler!

    God helg til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...