onsdag 3. april 2013

Påskefritt


Hei :D

Nå er det jammen noen dager siden sist. Har hatt helt PC og bloggefritt i påsken. Vi har i stede kost oss masse og forsøkt å være så mye ute som mulig. Her i Brønnøysund har det vært unormalt mye snø i påsken og vesla har fått øvd seg på ski. 

Har fortsatt påskepynten oppe, men skal gjøre noe med det i morgen. Det eneste gule som blir igjen er nok denne flotte liljen jeg fikk av min snille nabo. Først var det bare knopper på, men nå kommer den ene liljen etter den andre. Fin, ikke sant? Snill nabo jeg har :D







Kommer sterkere tilbake når jeg har fått ordnet opp etter påsken. Vil bare til slutt takke for alle besøkende og hyggelige kommentarer dere legger igjen. De blir lest opptil flere ganger kan jeg love. Ser også på telleren min at jeg har passert over 10.000 besøkende nå i påsken. For en storblogger er jo det ingenting, men for meg som ikke akkurat har promotert bloggen min er det mye. Setter stor pris på at dere vil "besøke" hjemmet mitt.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...