tirsdag 30. april 2013

Ny lekestue


I dag har det vært to hendige karer her og startet byggearbeidet med den nye lekestuen vi kjøpte i oktober. Jeg har stort sett bare sett ut av vinduet i ny og ne, da jeg hadde sykt barn i går, og i dag var det min tur :(






Fortsatt står gulv og tak igjen, men det kommer forhåpentligvis i morgen. Har tittet litt på langtids værmeldingen, og det ser ut som vi får vente litt med malestrøkene.






Jenta mi er en ekte prinsesse, og dukkestuen kommer nok derfor til å bli sterkt preget av det. Den foreløpige planen er å male huset hvitt (slik at det matcher huset) og ha masse rosa detaljer. Kommer nok flere bilder fra lekestuen etter hvert :)








Inne står ting litt stille til vi får alt av material som er bestilt. Har nå fått revet hele veggen, og gleder meg som et barn til å få nytt gulv. Her skal det legges godt, gammeldags tregulv :D





Ha en fin 1.mai.
:D


3 kommentarer:

  1. Morsomt med lekestue! Tenker hun gleder seg! Et eget lite hus:) Det blir spennende å se hvordan den blir når den er ferdig!
    Og det blir fint med tregulv:)
    God bedring til jenta di

    SvarSlett
  2. Så gøy med lekestue....og gleder meg til å se videre :)

    Ha en fin 1.mai

    SvarSlett
  3. SÅ HELDIGE SOM FÅR LEKESTUE!
    MASSE SPENNENDE DER SYSLER MED FORTIDEN
    GØY Å FØLLE MED
    GOD BEDRING TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...