lørdag 4. august 2012

Neste bølge

Så var det på'n igjen. Badet og gangen ble aldri helt ferdig ved forrige runde, og det ble nå på tide å få det gjort. Så nå bor jeg igjen i et hav av isolasjonsbiter, verktøy, panelkapp og rot.




Er ikke så mye som skal gjøres denne gangen, så håper det blir ferdig i morgen. I dag har vi i hvert fall fått satt inn den nye ytterdøren. Så stor forskjell det ble fra den gamle!!!



Hadde selvfølgelig ikke tenkt på dørhåndtak. Det resulterte i bytur nummer tre for dagen. Når jeg holder på med noe må det bli ferdig i en fei. På Mekk fant jeg dette settet til en billig penge. De har mye smart til et hus under oppussing der :D Det passet perfekt med fargen til låsen, og var litt i den stilen jeg hadde ønsket meg.




Det er nå laaaaaaangt over leggetid, men er litt godt å sitte med PCn en kveld uten å stresse med et eller annet prosjekt. Fant ut i går at det kunne være behov for det da jeg skulle legge meg og fant drillen min på nattbordet :D:D:D:D




God natt
:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...