torsdag 26. juli 2012

Gardiner

Hei hei du som leser bloggen min :D Nå har jeg fått opp gardiner på rosastua mi. De har jeg sydd selv av gamle pyntelaken. Ingenting slår kvaliteten på de tunge, stive bomullslaknene. Litt mørke bilder pga motlys, men det ble nå det det ble :D



Jeg er ingen magiker med symaskinen, men disse rullegardinene er veldig greie å få til. Klipp av sidene til ønsket bredde, slik at broderiet blir midt på. Brett over en liten del av toppen og sy en søm rett over for å få en kanal til gardinstang. Kantene som ble klippet av brukes til å sy knyteband. En pen blondekant, rull opp og gardinen er ferdig :D Ikke vanskelig i det hele tatt, men tar litt tid.



Den vakre håndbroderingen pynter virkelig, og det er garantert ingen som har like gardiner!




Denne gardinstangen i hvit og gull fant jeg på princess. Likte disse vakre "konglene" som endekuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...