onsdag 4. september 2013

Fremskritt


Mitt bittelille kjøkken gjør stadig fremskritt. Litt etter litt faller ting på plass, og nå er det ikke lenge til det bare er malejobben igjen. Rekker ikke å blogge like raskt som ting dukker opp, men her er et lite innblikk:



Som du ser er gulv og tak ferdig mens veggen er under bygging. Har valgt å legge perlestaff.



Synes det er veldig fin og gir det uttrykke jeg vil ha. Skal etterhvert male den i en knæsj grønnfarge også.



Vasken er også kommet opp, og kranen passet akkurat like bra som jeg hadde håpet. Tror dette må være første gang i mitt liv at jeg gleder meg til å ta oppvasken. Ja, ja, går sikkert fort over ;)

Og så har jeg spart min største glede til slutt. JEG HAR STEKEPLATE IGJEN!!!!!! JEEEEEEEY :D 




Rakk egentlig ikke å tørke støv av hyllene en gang før den var i bruk. Tror jeg må være verdens største middagsmonster.






4 kommentarer:

  1. Kommer til å bli fint dette...og disse kranene er vel fine :)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Det ser ut som det blir kjempelekkert. FOR en jobb du gjør med det huset!!

    SvarSlett
  3. Å dette blir flottt
    blir spennende å se meir
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har, oppdaga den først i dag. Har lagt meg til som følger, vil gjerne følge med videre (ikke minst på kjøkkenfronten). (",)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...