søndag 4. august 2013

Kinapost og kirsebær



Elsker, elsker, elsker sommer! Nå er det sommerferie og vi nyter late dager. Ute har litt sommersol sørget for at kirsebærtrærne bugner av kirsebær. Har hele 8 trær så det blir jo litt.















I fjor spiste fuglene opp alle før vi fikk tid til å plukke noen, så i år skal jeg forsøke å være dem i forkjøpet. Er det fortsatt noen igjen i morgen tenkte jeg å forsøke meg på en kirsebærlikør :) En kirsebærkompott hadde heller ikke vært å forakte.






Vi har hatt en stille og rolig førsteuke av ferien, men nå skjer det virkelig mye fremover. Det blir mye nytt både innvendig og utvendig. Mens jeg venter i spenning skal dere få se hva jeg "fikk" fra Kina før helgen.




8 stk. flotte bomull servietter med både heklet kant og brodering. Fikk de alle 8 inkludert porto for bare 135 kroner. Kupp spør du meg :)







Gleder meg til å pynte festbord med disse :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...