torsdag 16. mai 2013

1000-prosjektshjemmet



Hei :D

Her kommer en liten oppdatering fra et 1000-prosjekters hjem. Har snart prosjekter i alle husrom, og det sier seg selv at mye av det derfor er halvgjort.  "Nystuen" har endelig fått nytt tregulv, men her mangler både kvistlakk og farge.










Taket med fiskebenspanel venter fortsatt på maling etter et strøk med grunning.







Lekestuen (Pinocchio fra RKC) er ferdig grunnet, og har nå to sider med hvit maling. Snille Vivi var her og hjalp meg i går, men uansett tar malejobber lang tid. 





MEN........veien blir til mens vi går, og jeg ser absolutt verdien av å ta ting etter hvert som jeg bor meg inn i huset mitt. Som jeg har sagt så mange ganger, "oppussing har ingen angreknapp" så det er viktig at jeg er sikker på hva jeg vil når jeg setter i gang. 

Og hva betyr egentlig halvgjorte prosjekter og rot i hver en krok, når små barnehender kommer inn med nyplukket hvitveis til mamman sin? 







Da ønsker jeg dere en god 17.mai. Nyt dagen og ta vare på det som faktisk er viktig her i livet!
:D


3 kommentarer:

  1. Du e så flink ;) Go 17 mai , klem Inger

    SvarSlett
  2. SÅ FLINKE DERE ER
    KVITVEIS ER BARE VAKKERT<3
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Var en veldig trivelig ettermiddag!:) Jeg kommer gjerne tilbake hvis du trenger en hånd... (med 10 tommeltotter)- Ble veldig imponert over alt du har gjort,- et NYDELIG sted!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...