fredag 5. april 2013

Vårforberedelser


I spisestuvinduet mitt står en liten, pjuskete geranium og venter på varmere tider. Den kjøpte jeg i fjor sommer og fant ut at jeg skulle se om jeg fikk den til å overvintre. Den ble derfor satt i vinduet på loftet der det er kaldt og godt. Den har ikke fått en dråpe vann siden i høst, og jeg hadde ikke helt troen på at den skulle overleve. Men da jeg i forrige uke skulle hente noe på loftet, så jeg at den hadde fått nye blad. Må være lysere dager og solen som har satt i gang veksten. Trodde i hvert fall at jeg måtte starte vanning før det skjedde, men nei da. Så da fikk min gode venn komme ned igjen, og se som det vokser :D Dere med litt flere grønne fingre enn meg ler sikkert nå, men så små gleder har jeg. Eksperter må jo også ha gjort ting for første gang tenker nå jeg :D






























Kalenderen sier at det er vår, men ser ikke mye til det gitt. Snø, snø og atter snø. Men selv om våren lar vente på seg, må det være lov å drømme seg litt bort. Får mye reklame for tiden og finner sååååååååå masse jeg har lyst på!






Håper jeg finner en sekk med penger snart!!!!!!!!



2 kommentarer:

  1. WOW! Jeg har ingen grønne fingre, så jeg er stum av beundring!

    Hyl ut om du finner den sekken, jeg vil også :)

    SvarSlett
  2. Av 5-6 stykker, overlevde to hos meg. De sto i leirkrukker, så det er min "nybegynner.erfaring" Plant de om i leirkrukker, så ser det ut som de klarer seg bra. Nå håper jeg bare snøen forsvinner så vi kan få litt vår her på Krokå. Er lei av vinter og snø.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...