tirsdag 16. april 2013

Kommode


Etter et halvt år med turer opp og ned en stupbratt loftstrapp, var det på tide å få seg en kommode på badet slik at lillejenta mi kan ha sine klær lett tilgjengelig. Har vært på utkikk en stund, da jeg ville ha en solid type av gammelsorten. Men nå har jeg gitt opp letingen, og det ble en "billigversjon" fra Jysk inntil videre. Valget falt på en "Colby" som var på tilbud til kr. 850,-


(bilde lånt fra jysk.no)



Etter litt banning var kommoden ferdig montert, og jeg fikk endelig bruk for knottene jeg kjøpte på Europris for en tid tilbake. 






På toppen har jeg foreløpig bare satt et speil som jeg fant på loppis for noen år siden. Håper jeg finner noe "stæsj" å pynte med på skrotdagen i helgen :D







Av en eller annen grunn ser alt rosa ut på bildet, men kommoden er altså hvit.






6 kommentarer:

  1. Så kul den ble med de nye knottene. Stupbratte trapper har absolutt sin sjarm, men er dog noe upraktisk. Men det er bare å gjøre som du. Tilrettelegge ;) Så går det krute godt Nyt dagen!

    SvarSlett
  2. En fin og praktisk kommode...og så koselige disse knottene var da...Europris sa du ? hmm...der er det visst lenge siden jeg har vært!
    Kjempefine funn du har gjort i innlegget under her også...heldige deg!

    Ha en fin kveld...og takk for titten :)

    SvarSlett
  3. Den var jo real den, og ikke minst så ble den stiligere med nye knotter!

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG:)
    Å SÅ STILIGE KNOTTER
    DEILIG Å HA KOMODE PÅ BADET
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...