søndag 24. mars 2013

Påskepynting


I dag har jeg pyntet litt til påske. Har ikke så mye påskepynt så det var fort gjort :D Kommer nok aldri til å kle hele huset med pynt, men litt må jeg ha for å få påskefølelse. Det meste er kjøpespynt, men med et lite barn i huset har det også sneket seg inn litt hjemmelaget. Denne lille skiløperen har jenta mi laget i barnehagen, og er nok den påskepynten jeg setter mest pris på. Hva han roper etter vites ikke, men at han har personlighet er det vel ingen tvil om :D





Her er altså mitt lille påskehjørne. Beklager noe mørke bilder, men blogging er en kveldsaktivitet for min del :D






Har fått på et gammelt pyntelaken som duk. Har flere av disse og bruker de ofte som pynt. Denne har både pyntekant, mellomverk..........









..... og brodert monogram.











Krystallskålen på stett har jeg arvet etter min mormor, og er et kjært minne. For tiden fylt med lekkert påskegodis....... 






............så lenge det varer, he he :D





Påskeharen er kjøpt på Nille.......






........og lysestakene/vasene er kjøpt på diverse loppiser. Den ene fant jeg sist helg.










"Tørrkvisten" min har også fått litt gult.







Noen egg er fra Nille og noen er gave til meg fra jenta mi.








Ønsker deg en fantastisk påske
:D




2 kommentarer:

  1. Så koselig du har gjort det til påske!

    Her er det ikke kommet opp en ting:p

    Alt av påskepynt elsdtemann laget ble gitt til hytta hjemme, og mellomstemann har ikke vært den store påskepyntlageren.

    Jeg pynter VEL mye til jul jeg, for så å ikke bry meg så veldig om denne påsken:p

    GOD PÅSKE

    SvarSlett
  2. Så fint du ha årna :- ) Og så fin ein påskepynt ho Dina (?) ha laga.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...