torsdag 7. mars 2013

Nytt på spisestuen

Hei på deg :D

Nå har jeg ommøblert igjen. Både TV-stuen og spisestuen har stått på hode de siste to dagene. En liten, ordinær husvask ble til et stort todagers prosjekt. Skal en gjøre noe kan det like godt gjøres ordentlig :D Og med dette skal jeg ta dere med en liten tur på spisestuen. Det første jeg gjorde var å få opp litt lys. 





Denne flotte prismelampen er kjøpt på Bohus og heter Sofia. Kostet bare kroner 299,- den gangen jeg kjøpte den. 





Fra før av sto spisebordet inntil slagbenken. Pen er den, men ikke så praktisk til spisebordet da man blir sittende litt for høyt. Har derfor dratt bordet bort til vinduet, og fått stolene min på hver side i stede. 





Rommet er utfordrende lite, men jeg klarte å få litt pusterom foran benken.








Gammel og slitt kjele jeg har fått av min søster. 













"Duken" er egentlig en kjøkkenhåndkle med monogram. Gammel, og en av mine mange loppefunn. Den er en smule stor og blir derfor mest brukt som duk.








Fikk "litt" mange lysestaker til overs, og det ble derfor rene alterstemning oppe i kroken mot døra.











Til vi blogges igjen, ta vare på deg selv
:D







3 kommentarer:

  1. Så fint der er hos deg...og slagbenken din er jo virkelig nydelig!
    Lysekronen var jo et funn da!
    Nå legger jeg bloggen din i bloggrollen for jeg vil gjerne kikke mere her hos deg :)
    Ha en fin kveld...og velkommen som følger :)

    SvarSlett
  2. Å SÅ KOSELIGT OG FINT
    HERLIG SLAGBENK
    NYT KVELDEN I DIN VAKKRE HEIM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Jeg syns det ble kjempefint. Den slagbenken er bare så lækker, og de røde stolene passer gjør seg kjempegodt som fargeklatter i rommet. Syns du har fått mye ut av den lille plassen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...