torsdag 14. februar 2013

Valentinsdag


I dag er det "alle hjerters dag". 
Det har vært mye skriverier i media om at dette er en dag vi har adoptert fra USA. Handelsstanden gnir seg visstnok i hendene over "elskovssyke" mennesker som strør om seg med penger for å handle dyre gaver til sine kjære.

Dette er på ingen måte en blogg som oppfordrer til meninger eller debatt, men jeg ønsker å vie denne dagen til det den opprinnelig var tenkt til, nemlig feire kjærligheten :D Her får du derfor en god porson kjærlighet fra meg:




Håper du får en fin dag, dyre gaver eller ikke. Og husk, la kjærligheten vokse.
:D





4 kommentarer:

  1. Det ble en stor fin Azalea med hvite roser på meg ;) Ut over det blir det dagen feiret så mye andreledes enn andre dager.

    SvarSlett

  2. Hei på deg! :)

    Hvor fant du dette flotte bildet? Nyydelig var det!

    Maria

    SvarSlett


  3. ooops, jeg glemte å nevne at jeg mente bildet med treet og fuglene, selvfølgelig:)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei Maria :D

    Bildet fant jeg med et søk på Google bilder (https://www.google.no/imghp?hl=no&tab=wi). Husker dessverre ikke hva jeg søkte på, men om du vil kan du jo bare låne bildet "mitt". Trykk på det, høyreklikk og lagre det :D

    Ønsker deg en fin uke
    Cecilie :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...