onsdag 23. januar 2013

Or i stua


Vi har vært så heldig å få noen flotte vinterdager nå i januar. Med minusgrader, skyfri himmel og litt puddersnø for å sette stemning, frister det virkelig å komme seg ut. Mor og barn i hver sin kjeledress :) Sist søndag for eksempel, gikk vi "opp" eiendommen for å bli bedre kjent. Da plukket jeg med meg en kvist fra et kjempestort ortre (older) som står helt ved elvekanten på eiendommen min. Den har nå fått oppholdstillatelse i en vinballong på TV-stuen.




Synes den er så vakker i all sin enkelhet. Den vrir seg så fint med bitte små kongler her og der. 






Litt natur inne er bare koselig. Håper bare ikke det kommer frem små ubudne gjester nå når den får stå i varmen. Da blir det liiiiiiitt for mye natur for meg. Men tror det skal gå bra. I følge kjennere er det heldigvis sjelden.


























Har også fått opp madonnafiguren min. Alt sammen på trekassen som rommer alle interiørbladene mine. Har du vært innom bloggen min før, kjenner du den nok igjen som kassen juletreet sto på.




Neste prosjekt som står for tur nå er den store prinsessebursdagen på fredag. Tenk at jenta mi blir hele fire år!  Det skal feires til gangs, så lover jeg å komme med mer interiør etter festen :D 

Til vi blogges, ha det fint.
:D






1 kommentar:

  1. Takk for hilsen og fine bilder fra innsiden. Jeg ser jo huset fra utsiden hver dag ;) Og det er fin utsikt det også. Jeg er jo litt redd det kanskje blir for mye blogging på Bergheim, og at folk blir lei. Men det er nå engang det vi er opptatt med nå for tiden. Det er mye å gjøre der. Her hjemme flyter ting mer...Men det blir kanskje mer blogging hjemmefra når dagene blir lysere. Kos deg med prinsessebursdag og klem til bursdagsbarnet ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...