mandag 14. januar 2013

Helgas loppefunn


I går hadde jeg en fin tur på brukthandelen noen mil herfra sammen med mamma og det flotte gudbarnet mitt. Hun fikk sin første innføring i gjenbruk av gudmor, he he :D Fant selvfølgelig masse flotte lopper, og her får dere se:





En apotekerboks og en gammel kuleramme. Boksen blir nok kakeboks, mens kulerammen skal inn på barnerommet etter hvert. Må bare stramme den litt først. 





Et vakkert smykkeskrin. Lokket var dessverre løst, men får se om det ikke kan fikses på noen måte :D



En liten ramme med engel på og en vekkerklokke av noe eldre dato. Velbrukt og fikset på utallige ganger. Akkurat som jeg liker :D























Gamle melkflasker har jeg flere av, men korkene er så vanskelig å få tak i. Er derfor alltid på leting etter nye. Helst de hvite som det står melk på. Ble derfor kjempeglad da jeg fant en i går. Bildet er tatt før den ble vasket ser jeg nå. Ble så fin og hvit atte :D En liten druesaks i sølvplett ble også med meg hjem.




Og til slutt en liten kaffekoker og en maskin for lagring av SIM-kort informasjon (brukes i tilfelle man mister mobilen).



Alt dette ble mitt, samt en flott lampe til min trofaste leser Vivi, til den nette sum av kr 100,- Det er vel ikke noe å si på eller hva? Rot for noen, skatter for meg :D


Gave har jeg også fått i helgen. Som dere ser er det kjent at jeg liker gamle saker :D



Det mottas jo selvfølgelig med takk :D Det var blant annet en oljelampe og en kaffekanne med flotte detaljer.














Da er klokken over midnatt igjen. På tide å komme seg i seng. Ha en fin uke folkens :D

Vi blogges










1 kommentar:

  1. Tusen takk for kjempeKUL lampe:)
    Fine skatter du har funnet!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...