søndag 18. november 2012

Utelys



I dag har jeg fått følt litt på adventsstemningen. Når jeg var i Trondheim forrige helg, kjøpte jeg nemlig en lyslenke jeg bare MÅTTE prøve i dag :D Utålmodig som jeg er ;D






 


En vakker lenke med masse små snøkrystaller. Du kan kjøpe din egen på IKEA for bare kr 159,- Lenken heter "Stråla".













Den ble sirlig surret fast rundt utbygget på fremsiden av huset.
 
 
 



















Så var det bare å vente på at det skulle bli mørkt, noe som ikke tar så lang tid på denne tiden av året.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har slukket lysene nå, fikk litt for mye julestemning, he he :D Startskuddet her i huset går 1. desember. Men likte lenken, prisen er jo helt overkommelig og det er utrolig hvor mye en skarve lyslenke kan pynte opp :D
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei du! :)

    Det var en fin julelys-lenke. Hvordan ordnet du med strøm og ledninger, og alt sammen? Har du en strømtilkobler like utenfor døra di, eller hadde du på en finurlig måte snodd hele kabelen gjennom et vindu slik at du fikk lys?

    Ble inspirert til å kjøpe noe lignende selv:)



    Mvh Maria



    PS: Takk for at du deler inspirasjon og tips!



    SvarSlett
  2. Jeg er så heldig at jeg har kontakt rett innenfor døra (som du ser på bildet), så ledningen ligger langs rekkverket og inn døra. Det er ca 5 meter fra siste snøkrystall til kontakten så det går kjempefint :D

    Takk for hyggelig tilbakemelding :D
    Cecilie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...