fredag 16. november 2012

Økonomisk vindusmakeover

 
God kveld godt folk
:D
 
 
På loftet har jeg et loftsvindu som har stått urørt siden jeg flyttet inn. Tenker på det hver dag når jeg skal ned trappen, men etter en økonomisk fest i Trondheim, blir det ikke prioritert noe ny gardin med det første. Da tager man hvad man haver:
 
 
Loftsvinduet,

to blonderester

 
og en duk.

 


En gardinstang settes i spenn i vinduet, og vips har man en gardin på 2 min. (Beklager mørke bilder. Mørkt ute og litt for ivrig til å hente mer lys :) Muligens en smuuuuuule tantete/glamour/80-talls. Ikke min mest vellykkede makeover, men den var gratis, og her deler vi alt :D
 
 
 
 
 
 
Gjør for ordens skyld oppmerksom på at lysene kun er til ære for bloggen, he he :D
Litt brannfarlig kanskje?
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei, dette var en fin blogg:) Jeg har bladd meg litt bakover, og skulle ønske at du kunne legge ut prisene på enkeltproduktene du kjøper fra feks. loppemarkeder, bruktmarkeder, eller vanlige butikker:)

    Hvor mye betalte du for de ulike sakene? Slike ting savner jeg avogtil å få vite om når jeg ser på hva andre kjøper og hamstrer inn av diverse produkter:)

    Kommer du til å skrive om dette i fremtiden, tror du?

    Ellers en fin blogg som jeg kommer til å følge og hente inspirasjon ifra:) God helg!



    Mvh Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Maria :D Det kan jeg selvfølgelig bli flinkere til. I hvert fall ting jeg kjøper fremover. Noe har jeg hatt i flere år, og husker nok ikke alle prisene. Men jeg skal gjøre det et tappert forsøk :D

      Hyggelig at du vil følge bloggen min <3
      Fortsatt god helg
      Cecilie

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...