lørdag 24. november 2012

Adventskalender


Nå klarer jeg bare ikke å vente mer! Adventskalenderen er klar. Det er jo bare en uke igjen. ;) Har egentlig alltid gledet meg til jul og advent, men i år er det nok litt spesielt for meg. Nytt hus og nye muligheter.



Adventskalenderen min ble til i fjor, og ble laget med tanke på at den kunne vare. Jeg tror helt og holdent på at julefølelsene kommer med tradisjoner. Ønsket derfor at jenta mi skulle få en adventskalender vi kunne bruke år etter år. Brukte derfor litt tid på den, og her ser dere resultatet :D

Så da var det bare å finne fram brunposen med slikkerier og smågaver, samt stabelen med tøyposene med broderte tall.







Har en flott knaggrekke i fil de fer som jeg henger posene på. Gleder meg til å se det spente ansiktet på en liten treåring når hun ser det i morgen. Hun får pent vente en uke til, men det bygger bare opp forventningene :D

























Prinsessen min begynner også å bli så stor at hun deler mye av jule/adventsentusiasmen min :D Vi var på bruktbutikken til saniteten i dag, for å se om de hadde noen hyggelige barnebøker vi kunne kjøpe. Det fant vi selvfølgelig, men prinsessen min ble også helt forelsket i et gammelt "julehus" vi fant. Det var både slitt og litt forslått, men sjarmerende i seg selv. Damen i disken tror jeg ble varm om hjertet av juleentusiasmen til 3-åringen min, så hun fikk julehuset med på kjøpet. Jeg betalte kr 15,- i tillegg (for skams skyld) og fikk da 3 bøker og et julehus for kr 50,- Det er det ikke noe å si på :D






4 kommentarer:

  1. For en heldig lita jente hun er!!! :) Jeg får vel lage min egen julekalender selv, jeg....

    Eller aller helst kjøpe en siden jeg gjerne vil ha noen fine overraskelser! :)


    mvh Maria

    SvarSlett
  2. Oioi, for en nydelig kalender :)Skjønner godt at hun gleder seg enormt :)

    SvarSlett
  3. Når man skal skrive kommentarer her, må man forresten skrive inn og tyde rare bokstaver. "Bevis at du ikke er en robot". Jeg vet dette er en innstilling som det går an å ta bort (men vet ikke helt hvordan, men du finner det sikkert på google) - bare sånn i tilfelle du hadde lyst til det :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...