søndag 23. september 2012

Oppvasksåpe

Her kommer et triks jeg har tatt fra min mor. Zalo må jeg ha, men trenger egentlig ikke å pynte på kjøkkenbenken med den kjedelige plastikkflasken? Tok derfor en flaske jeg hadde med kork i, lagde en etikett i et redigeringsprogram og skar ut et stort hakk i korken.





Såpen renner akkurat så raskt som du ønsker, alt etter hvor stort hull du lager. Ganske økonomisk også (ikke at Zalo er det som knekker budsjettet mitt) siden jeg før kunne finne på å "plumpe" halve flasken i oppvaskvannet. Trenger faktisk ikke så mye for at det skal bli rent. Her er i hvert fall resultatet:









 
 
 
Cecilies l'eau savonneuse = Cecilies såpevann
 
 

Blir vel lite trolig morsommere å vaske koppene, men har i hver fall noe pent å se på imens :D

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...