fredag 14. september 2012

Lampefeber

Dagens innlegg er sterkt påvirket av lampefeber. Har en stund hatt liggende rekvisitta hjemme til en
liten lampeproduksjon, kjøpt på diverse brukthandlere rundt omkring. Gjenbruk er en økonomisk og morsom måte å dekorere på :D


Lampe 1
 
 
 
 




Brukte den minste av disse to. Kjøpte de for en meget billig penge og fjernet 80-talls trekket på de.

















Denne har jeg blogget om før her. Basten ble fjernet og den blå flasken ble brukt som lampefot.














Etter





Flasken hadde en fantastisk flott blåfarge. På bildet er det blitt mørkt ute, men om dagen "skinner" dagslyset igjennom flasken og henter igjen fargen uten at lampen står på.



 
Lampe 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På dette prosjektet brukte jeg en gammel lampefot i messing. Den hadde masse detaljer og er derfor ypperlig å spraylakkere.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En ny løper fra Nille....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
......og den største av disse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Etter
 
 
 
 
 
 
 
 
Lampe 3
 
 
Den siste lampen jeg skal skryte av i dag har jeg hatt en stund. Den ble laget av en vindunk i glass og en lyslenke fra IKEA. I mangel på bilde måtte jeg låne et fra nett.
 
 
 
 
 
Etter
 
 
 
 
Lampen gir et godt og lunt lys. Glad i denne :D
 
 
Da er det bare en ting igjen, og det er å ønske deg en riktig god helg.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...