onsdag 8. august 2012

Badeskap

Endelig har jeg fått hengt opp høyskapene på badet. De har stått en stund på gulvet, og det var en fryd å få de opp. De ble hengende litt høyere en planlagt pga vannrør som ikke kan legges skjult i yttervegg. Men det ble som det ble, og jeg er egentlig fornøyd, selv om det ikke ble helt som jeg planla. Det mangler fortsatt en hylle under speilet. Den skal kjøpes i morgen og bombarderes av pyntestæsj :D


For å skjule litt rot, klippet jeg ut to biter hvitt stoff som jeg festet på glassene. Skapene ble da ikke så "stramme", og jeg fikk den looken jeg ville ha.



Nå har jeg bare en liste på veggen + hyllen på WC-kassen igjen, så er badet helt ferdig. Det ble akkurat så "rosa" som jeg ville ha det det :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...