lørdag 23. juni 2012

Svinger malekosten

Vi har nå offisielt flyttet og hatt vår første natt i "stua" :D En litt spesiell følelse. Går fra rom til rom og ser på alt som har samlet seg opp over årene stå stablet til taket. Tenker på alle planene jeg har og innser at jeg har kjøpt meg en hel masse jobb. Men finnes det noe mer givende enn å skape det koselig rundt seg? Tar det noen år før jeg når halvparten av målene mine får det bare være. Etter så mange år i leilighet i byen er frihetsfølelsen brusende.

Det første jeg startet med var malekosten. Den ene av hele 3 stuer i huset hadde lakket panel. Ikke helt looken jeg var ute etter.



Taket er hvitt med takbjelker og fiskebenspanel mellom. Det passer meg ypperlig og får være som det er. Veggene skal få en svak lyserød farge etter hvert, men først må det grunnes.




Etter bare et strøk med grunning kan man allerede se hvordan stemningen i rommet forandrer seg. Gleder meg virkelig til å se veggene med en varmere farge etter hvert.






Vi blogges :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...