onsdag 13. juni 2012

Siste nytt

Nå er vi kommet et steg videre på gangen og badet. Gulvet er støpt og varmekablene kommet på.


Jeg har fått et lite inn-huk i veggen på badet. Her skal vaskemaskin og tørketrommelen stå. Både praktisk og pent å ikke ha de stående helt åpent.


Utseende på bade har jeg hatt lang tid til å tenke på. Har fulgt planen og det blir forhåpentligvis som jeg har ønsket meg. Gangen der imot skulle jeg egentlig ta ved en senere anledning. Når oppussingen så "smittet" over til gangen, måtte jeg derfor i hoi og hast bestemme meg for hvordan det skulle bli der. Hadde ønsket at jeg slapp å forhaste meg med bestemmelsene. Fort gjort at man ikke blir helt fornøyd med resultatet i etterkant.




Litt dårlig bilde, men skal "forestille" grå veggplater. Listene kommer opp når vi får satt i den nye ytterdøra jeg har bestilt. Som nevnt ble gangen veldig liten, men fint plass til en skohylle og hatthylle eller knaggrekke.


Klarte ikke å bestemme meg for lyse- eller mørkegrå fliser, så det ble begge :D Forhastet eller ikke, er foreløbig fornøyd med resultatet. Gleder meg bare til vi får flyttet inn å brukt det. Blir så utålmodig og synes ting tar veeeeeeeldig lang tid. Har bestilt rosa, ferdigmalt panel til badet, og snart ventet i en måned på levering. Blir derfor stillestans til vi får de levert. Har vært en liten utfordring å sjonglere bestillingsvarer, arbeidsfolk og gjøre ting i riktig rekkefølge.


Badet har fått flis på gulvet, nytt vindu og veggplater. Måtte stå der i flere minutt og bare kjenne på romfølelsen :D:D:D Blir noe helt annen når veggene faktisk har kommet opp.



Ha en fin kveld videre :D
Blogges




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...