mandag 18. juni 2012

Jentetur

Har vært på sightseeing i Nord-Trøndelag i helgen :D En liten stopp i Levanger, Steinkjer og Namsos. Har kjøpt så masse fint til huset :D:D:D Burde egentlig spart alt til oppussing, men må jo ha litt å pynte med også ;) Har blant annet besøkt to brukthandlere, favoritthobbyen min. Ble noen småting til kjøkkenskapet.




En gammel mugge fra Egersund, utstanser, kakeformer, flere grønne dessertskåler jeg samler på, en gammel vase, en lite Pyrexflaske med preging i glasset (elsker disse)



og en gammel melkeflaske med dynkekork. Tror disse ble brukt for å dynke ting som skulle strykes.


Det siste kuppet mitt fant jeg i Namsos. En bitte liten dotreningsstol for barn.


Den lille skiven i midten fjernes og en potte settes under. Det er ringer for belte, og der satt de nok til de hadde "prestert" noe tipper jeg :D


Elsker den rosa fargen :D Den skal få plass i lekestuen jeg skal kjøpe til min datter på 3. Ser for meg en hvit lekestue med mange rosa detaljer....... Hmmmmmmm....... Mulig jeg gleder meg like mye til den blir satt opp som henne, he he  :D Mor og datter er like glad i rosa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...